معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بیمارستان شهید قاسم سلیمانی خبری خوش برای مردم شهر لیکک داشت.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 13 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کیامرث حاجی زاده در بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک وعده بهره برداری اولیه ظرف ۲۰ روز آینده را داد.
کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از بیمارستان شهرستان بهمئی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی این بیمارستان ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت: بیمارستان شهید قاسم سلیمانی بهمئی در دهه فجر به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعال شدن بیمارستان نرگسی گچساران و راه‌اندازی بیمارستان بهمئی مورد تاکید استاندار بود، افزود: مردم بهمئی در ایام بیماری کرونا به دلیل نبود بیمارستان با مشکلاتی مواجه شدند و برای درمان به بیمارستان‌های بهبهان، رامهرمز و اهواز مراجعه کردند و به این دلیل بهره‌برداری از این پروژه دارای اهمیت است.
وی با بیان اینکه بیمارستان بهمئی طی دو سال نیمه‌کاره رها شده بود اما با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی از امروز با پزشکان متخصص برای این بیمارستان قرارداد منعقد کند.
حاجی‌زاده بیان کرد: فرماندار و مجموعه شهرستان بهمئی برای اسکان پزشکان پای کار باشند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دارد خواستار تجهیز بیمارستان بهمئی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این بازدید گفت : ساختمان بیمارستان تقریبا آماده است و تنها تجهیزات باید نصب گردد که امیدواریم حداکثر تا یک ماه آینده پذیرش بیمار داشته باشد و نهایتا تا پایان سال بعد بهره برداری کامل برسد.

دکتر غلام نژاد گفت : بخش‌های داخلی ، اطفال ، جراحی ، زنان و زایمان و بیهوشی ، آزمایشگاه و رادیولوژی در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار